Bevrijdingsdag Animaa10
5 mei bevrijdingsdag
Een bijzondere dag.
Allereerst omdat het bevrijdingsdag is. We mogen nooit vergeten de vrijheid die we nu hebben en veel mogelijk maken en daarom is het des te specialer dat ik vandaag over exact 25 dagen mijn 25 jarig jubileum ga lopen.
Het komt steeds dichterbij en als een dag als vandaag bemerk ik dat die vrijheid om het te doen nu heel normaal is, en gelukkig maar. Het geeft me voldoening en vreugd en tegelijkertijd denk ik aan 1945. Hoe moest die vrijheid die er ineens was gevoeld zijn?
Was het besef er wel dat het dan eindelijk echt zo was? Niet dat het de volgende dag anders zou zijn? Ingetogen blijschap?
Op de foto zie ik vooraan een jongetje en het lijkt net of hij een rugzak op heeft en wellicht is het ook zo. En ineens denk ik dat dat jongetje wel de persoon toen was die ik nu ben.

Top dat jullie me ook zijn gaan volgen. Hopelijk gaan alle volgers me nu nog massaler delen want het komt nu echt dichtbij. Ik heb ook volop blikken voor donatie voor dat ene goede doel. Dus mensen met name uit de omgeving Gilze-Rijen. Mocht je een goede plek hebben voor deze blikken ter promotie van mijn actie voor KiKa, laat het me weten in een pm.
Volgers alle dank tot dusver. We gaan het samen #voorelkaarmaken voor #kika
grtjs Ries