De Voor Elkaar maken Wandel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Voor Elkaar maken WandelInloggen

van 30 mei tot 17 juni 2023. 25-jarig jubileumloop van Praxis naar Praxis.Start in Groningen, Eindigend in Maastricht. 400 km.Met KiKa als het goede doel.


descriptionDonatieblik en loopkleding EmptyDonatieblik en loopkleding

more_horiz
Donatieblik en loopkleding Pictur10
Wat een superdag vandaag!
Met nog 35 dagen en dus 5 weken te gaan werd vandaag aan mij door Floor (en Angela) van Akzo Nobel de donatieblik van mijn actie overhandigd.
Deze leverancier van onder andere Flexa en Ceta Bever, heeft ruim 600 blikken gesponsord. De wikkel is ontworpen door mijn collega Frank van Praxis en hier staat heel mijn actie op maar ook de QR code om op #kika te storten via de actie pagina.
Deze blikken zullen naar alle Praxis winkels gaan maar ik probeer ze ook bij winkels, verenigingen et cetera in mijn gemeente te gaan slijten. Ik wil immers zoveel mogelijk geld ophalen voor dit goede doel.
Thuisgekomen blijkt ook nog mijn hele uitrusting compleet te zijn omdat Praxis echt voor alle kleding heeft gezorgd en als laatste Praxis kleding met natuurlijk in combinatie het KiKa logo.
Het ultieme bewijs van samen #voorelkaarmaken
Ik wil iedereen die al hier ook weer een bijdrage voor heeft geleverd ontzettend bedanken.

We komen steeds dichterbij de datum van 30 mei dus blijf me volgen, liken maar ook vooral delen en verleid ook andere mensen om mijn missie een mega succes te laten vormen en dus uiteindelijk kinderkanker de kop in te drukken.

Ries.

descriptionDonatieblik en loopkleding EmptyRe: Donatieblik en loopkleding

more_horiz
Donatieblik en loopkleding 34336010
Donatieblik en loopkleding 34329210
Donatieblik en loopkleding 34344510
privacy_tip Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
power_settings_newInloggen om te reageren