Morgenvroeg half 10. Dan ga ik echt beginnen.
Ik ben er klaar voor, heb er heel veel zin in. Ik bemerk dat het de laatste dagen ook, dat het allemaal wat anders is dan anders.
Denken of je nog wat vergeten bent maar ook komt natuurlijk het goede doel #kika er veel bij kijken en zeker ook met mijn buurtjes en zoals ik er gisteren over schreef.
Maar natuurlijk ook hoe alles effect heeft op mijn gezin want ook voor hen is dit iets wat we als gezin in alle jaren hebben moeten doorstaan en nu met elkaar een positieve invulling aan alles te geven. Ik ben trots op mijn gezin en dankbaar dat ze mij de volle steun geven om deze missie te doen slagen.
De missie is grootser geworden dan ik aanvankelijk voor ogen had en het loopt top. Maar de missie begon met het feit dat ik mijn werkgever wil eren. Zij die altijd voor mijn klaarstonden. Praxis Bouwmarkt
Ik ben ontzettend blij dat ik mijn 25-jarig jubileum op deze manier glans mag geven en geweldig om van winkel naar winkel te gaan lopen en bij de Praxis collega's pur sang te mogen overnachten.
Vanmiddag is voor mij het startpunt dan ook heel speciaal voor me.
Dat juist mijn gezin mij naar Amsterdam Zuid-Oost gaat brengen en daar mijn eerste lijn collega's me komen uitzwaaien. Ik zal dan met Harry, mijn collega van de afgelopen 15 jaar meerijden om bij hem de nacht naar de start in Groningen te mogen overnachten.
Wat voel ik me rijk. Ik heb ook van begin af aan gezegd dat ik er niets aan over wil houden. Alles moet naar Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa). Wat ik er aan over wil houden is; Voldoening.
Dat ga ik #voorelkaarmaken.

Dit is nog maar het begin maar voor mij is er al zoveel wat als geslaagd voelt en dat komt door een waslijst aan mensen die me steunen.
Iedereen die ik naar de aanloop heb gesproken, die me zijn gaan volgen, die me geholpen hebben, die hebben gedoneerd of fijne berichten hebben gestuurd.
HARTELIJK BEDANKT !
Maar we zijn nog niet klaar!
Let's do this!
Ries.
Daar gaan we dan!!! Nog_1_10