"Hoi man, vandaag niet voetballen? Ga je weer met Milan lopen en Pokémons vangen? Of gaan jullie buskruit spelen?"
"Nee Buurman, ik kom gamen want je ziet toch dat ik mijn Nintendo bij heb?"
"Oh ja. Nou ze zullen zo wel naar beneden komen. Wil je wat drinken?".
"Pakje Chocomel, buurman. En trouwens Ajax heeft weer gewonnen hé !!!"
"Ja,ja"
Jayden, ik haal het me zo weer voor de geest en ik had zo graag gehad dat je dit bleef herhalen maar helaas is dat niet meer. Wist je trouwens dat Feyenoord nu afgetekend kampioen is geworden? Ja, jij mij pesten dan doe ik het één beetje terug.
Maar eigenlijk doet het er niet toe en ja hoef ik je het ook niet te vertellen omdat je het wel gezien hebt vanaf boven en je altijd bij ons bent.
Nog 2 dagen en dan ga ik vertrekken jongen en natuurlijk in eerste instantie omdat ik 25 jaar bij Praxis werk en zij altijd hebben klaargestaan en ook toen alles rondom jou afspeelde.
Jij wou ooit een groot ziekenhuis voor zieke kinderen in ons dorp hebben. Nou zal dat niet lukken maar we gaan wel zoveel mogelijk geld ophalen voor #kika. 400 km lopen en dat #voorelkaarmaken.
Je vriend Milan gaat alles editen en gaat dus meehelpen om zoveel mogelijk geld op te halen. Net als hij zullen ook je tweelingbuurtjes en buurvrouw alle steun geven en niet te vergeten je ouders, broers en zusjes. En verder heel veel mensen die niet willen dat er meer kinderen dat overkomt wat jou is overkomen.
Ik wil daarom zoveel mogelijk mensen oproepen om ons samen te volgen. Scan de QR-code of doneer hier: www.actievoorkika.nl/de-voor-elkaar-maken-wandel
Ik hoop dat zoveel mogelijk mensen dit gaan doen.
Maar JAYDEN, jij bent de echte KAMPIOEN.
Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa)Kampioen Jayden 10462410