5!
Nog maar 5 dagen dan gaat het beginnen en ja in begin toch zenuwen te merken. Heb ik alles wel goed voorbereid? Vergeet ik niets? en tegelijkertijd nog aan het werk en lijkt het er niet op dat ik volgende week aan de wandel ben. Over 1 week ben ik dan ook echt 25 jaar bij Praxis op 1 juni.
Maar ik ga zeker genieten! genieten! genieten!
Wat ik zeker niet mag vergeten is het chocomelpakje dat symbool staat voor Jayden. Ik weet zeker dat hij me namelijk zal volgen de komende weken en dan moet ik net als hij anders bij ons kwam en ik hem vroeg wat te drinken dus dat pakje chocomel hebben want daar vroeg hij dan om.
Natuurlijk mag ik ook mijn armband met het as en vingerafdruk van mijn moeder niet vergeten. Ik ben zo onwijs trots op haar en hoe ze het altijd maar weer flikte om met beperkte middelen toch het optimale eruit te halen. het optimale is; WARME LIEFDE.
De foto van vandaag is een samenstelling van de engel die mijn moeder was. Ik net geboren in de armen van mijn moeder en ik met mijn broers. De foto heb ik gebruikt bij haar afscheidsdienst. En als ik er nu naar kijk dan wordt het gelijk vochtig rondom mijn ogen maar kort daarna gaan mijn mondhoeken omhoog.
Ma ik mis je maar je zit zo in mijn vezels, hoofd en hart dat ik gelijk geluk voel.
Ik mag wederom nog nieuwe leden van harte welkom heten:
Leo Hendriks,
Linda Van Gils,
Jessica van Engelen-Kapteijns
Super dat ook jullie me gaan volgen en ik hoop dat jullie ook weer meer mensen weten te bereiken. Deel ook alsjeblieft zo veel mogelijk want het ultieme doel is zoveel mogelijk geld ophalen voor #kika zodat een pakje chocomel in de toekomst niet voor een ander kind een symbool zou moeten kunnen worden.
#voorelkaarmaken
Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa)
Fijne donderdag Ries.
Trots op jou 007_wo10