Elke dag lopen. Trainen want over 46 dagen dan ga ik beginnen met mijn missie. Vele dagen zullen ook in het teken staan en sta ik niet alleen stil bij Jayden, #kika maar ook bij andere feiten, mensen.
Voor nu; dagelijks kilometers maken want we moeten er klaar voor zijn. Ook vandaag zal ik de kilometers gaan maken. Ik zie nu de lucht al op deze speciale dag en ik zal dan daar boven dingen zien die een ander misschien niet zal zien.
Wie er vandaag voor mij is, is mijn schoonmoeder. Zij is oh zo belangrijk voor mij geweest. Ook zij was er als ik het even niet zag zitten. Zij is nu een absoluut gemis. Ik noemde haar ook gewoon ma net als zoals ik mijn eigen moeder noemde. Ik denk dat dat genoeg zegt.
Vandaag is het haar verjaardag en ik voel haar weer alsof ze nooit weg is geweest. Dus straks als ik ga lopen dan zal ik heel veel naar boven gaan kijken en wachten tot ik jou (ma) weer zie, Al is het maar het licht en wat voor signaal dan ook, ik zal het herkennen.
Ma, fijne verjaardag en nogmaals veel dank want mede dankzij jou ging ik het, en, ga ik het #voorelkaarmaken
Liefs Ries
Speciale loopdag Schoon10